آیا گزینه دیگری وجود دارد به جای دیالیز یا پیوند کلیه

دو شنبه 30 مرداد 1396
ن : lafee

آیا گزینه دیگری وجود دارد به جای دیالیز یا پیوند کلیه

امروزه دیالیز و پیوند کلیه هنوز جریان اصلی درمان نارسایی کلیه است. اما این دو درمان دارای معایبی برای بیماران و تا حدودی بر کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد. بنابراین، بیماران نیازمند مقاومت غیرقابل پیش بینی هستند که هیچ انتخابی به جای دیالیز یا پیوند کلیه وجود ندارد.

در واقع دیالیز و پیوند کلیه تنها انتخاب بیماران برای بقیه عمر آنها نیست. همیشه یک شانس وجود دارد که بیماران از اثرات جانبی مختلف با استفاده از دو درمان رنج می برند. اول از همه، دیالیز باعث می شود که بیماران عوارض جانبی مانند کم خونی، تهوع و استفراغ، گرفتگی عضلات و سردرد و کاهش میزان تولید ادرار را تجربه کنند. دوم از همه، پیوند کلیه درمان دائمی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست. همیشه وجود دارد که کلیه های پیوند شده بافت های بدن شما را از بین ببرند؛ در غیر این صورت، ممکن است انتخاب دیگری برای زندگی بقیه زندگی خود، به جز دیالیز یا جلسه دیگری از پیوند کلیه وجود داشته باشد.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه Huaxia بیماران را به درمان های طبیعی برای مقابله با مشکلات بیماری کلیه ارائه می دهد. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه داشته باشند.

در طول تجربه بالینی سالها، درمان با سم زدایی، برای پاک کردن مواد مختلف سموم و مواد زائد از بدن به طور کامل، که نه تنها از آسیب بیشتر در عملکرد کلیه جلوگیری می کند، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش های درمان می شود. بنابراین، پاک کردن محصولات زباله باید توسط پزشکان و بیماران کلیوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

پس از آن، اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، درمان فشرده سازی داغ، طب سوزنی برای بهبود عملکرد کلیه و بهبود کلیه بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. این درمان ها می توانند عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و افزایش کیفیت زندگی خود را به دست آورد.

آیا هیچ گزینه دیگر بدون اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه برای زندگی بقیه زندگی خود وجود دارد؟ لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2322.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا گزینه دیگری وجود دارد به جای دیالیز یا پیوند کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.